Цей блог для тих,хто любить книги та читання

четвер, 17 грудня 2020 р.

 

«Я ніколи не відступаю від своєї мети»

онлайн-зустріч із письменницею Світланою Талан

 


    17 грудня відбулася онлайн-зустріч із Світланою Талан, організована бібліотекою-філієї  4 Полтавської МЦБС. 

До літературних посиденьок  приєднались шанувальники  таланту Світлани Талан з усіх куточків України.

Відома письменниця розповіла про своє життя та відповіла на численні запитання слухачів.

Ось кілька запитань – відповідей.

-         Який роман Ви написали найшвидше?

-         «Коли ти поруч», за 3 місяці.

-         Який роман дався Вам найважче?

-         «Розколоте небо».

-         Чи вважаєте Ви себе сильною жінкою?

-         Так, я сильна жінка. Життя та я сама зробили мене такою.

-         Як багато Світлани Талан в її книгах?

-         В «Оголеному нерві» мене найбільше.

-         Чи буде роман на історичну тематику?

-         Буде. Це книга про історичну постать-жінку, яка мала вплив на історію України. Мені сниться ця жінка і розповідає про своє таємне кохання та про свій щоденник, який спалила в кінці життя. Сподіваюсь, що напишу про цю жінку книгу.

-         Який Ваш життєвий девіз?

-         «Усе найкраще – попереду».

 

КЗ «Публічна бібліотека Глобинської міської ОТГ» та бібліотеки-філії мають в своїх фондах багато книг Світлани Талан.



Запрошуємо до ч и т а н н я!

 Довідка: Світлана Олегівна Талан — українська письменниця, авторка романів в жанрі «реальних історій». Лауреатка премії імені Пантелеймона Куліша. Золота письменниця України. 

Немає коментарів:

Дописати коментар