Цей блог для тих,хто любить книги та читання

понеділок, 22 лютого 2021 р.

 

 "Ні, я жива, я буду вічно жити!

Я в серці маю те, що не вмирає!"



Лесі Українці – 150

 

  25 лютого все прогресивне українство відзначає 150 річницю з дня народження геніальної поетеси Лесі Українки, ім′я якої  золотими літерами вписане в культурну спадщину нашої нації, підіймаючи її до рівня кращих зразків світового красного письменства.

 Глобинська бібліотека-філія №1 КЗ «Публічна бібліотека Глобинської міської ОТГ» виступила з ініціативою проведення поетичного флешмобу «Читаємо Лесю». Дякуємо всім, кому небайдужа творчість Лесі Українки та хто прочитав  улюблені рядки, відклавши всі свої буденні справи.

 Літературний флешмоб – це відповідь на слова Лесі Українки:

Як я умру, на світі запалає
Покинутий вогонь моїх пісень,
І стримуваний пломінь засіяє,
Вночі запалений, горітиме удень.

Вогонь пісень Лесі Українки горітиме, допоки пам′ятатимуть та читатимуть її неперевершену поезію. Дай, Боже, нам хоч частину тієї мужності й дієвої любові до своєї Вітчизни, якими так переповнена була славетна Леся Українка!

              


 

Немає коментарів:

Дописати коментар