Цей блог для тих,хто любить книги та читання

середу, 7 квітня 2021 р.

 

Всесвітній день здоров′я

 


 Сьогодні - Всесвітній день здоров′я.

 Вперше Всесвітній день здоров'я було відзначено 7 квітня 1950 року. Відтоді заходи, що проводяться щороку в цей день, дозволяють ще раз голосно нагадати всім і кожному, що здоров’я – це безцінний скарб.

Всесвітній день здоров’я покликаний привертати увагу влади до основних проблем, пов’язаних зі здоров’ям населення. Його головною метою є підвищення обізнаності громадян та представників окремих спільнот про небезпеку різних захворювань, які вважаються найбільш поширеними.

У цей день кожен мешканець нашої планети має пригадати, що здоров’я людини залежить не тільки від зусилля лікарів. Розуміння необхідності підтримувати своє здоров’я в формі, зміна способу життя і повагу до середовища проживання і екології на нашій планеті, допоможе спільно подолати  найскладніші  проблеми.

 

  Пустовійтівська бібліотека-філія пропонує користувачам познайомитися з літературою, представленою на книжковій виставці «Обери здоровий спосіб життя». На основі наданої інформації кожен читач має змогу прийняти правильне рішення стосовно збереження власного здоров′я.



 

        


Читайте книги і будьте здорові !

Немає коментарів:

Дописати коментар