Цей блог для тих,хто любить книги та читання

середу, 10 червня 2020 р.


Літературна доля НІНИ ФІАЛКО



   Письменницю Ніну Фіалко знають в Україні здебільшого як авторку романів.
А взялася за письменницьку працю Ніна Фіалко, яка народилася на Черкащині, працювала кухарем, живе в Тернополі, у шістдесят років. І це ще один яскравий приклад того, що змінити своє життя можна будь-коли.
«Раніше я ніколи не писала, – каже пані Ніна. – Навіть у думках не було. Стрес через вихід на пенсію та економічна криза 90-х змусила мене переосмислити життя. Щоб майнути за кордон чи зайнятися бізнесом – не мала ні бажання, ні здоров’я. А щоб від безгрошів’я не втратити розум, почала писати романи. Мої романи написані правдиво і, мабуть, тому користуються попитом у читачів».

   Романи  Ніни Фіалко читаються легко і… швидко. Саме за цю легкість і простоту у сприйнятті написаного, у тернопільської письменниці багато поціновувачів, які живуть в різних куточках нашої держави.

  Книги Ніни Фіалко є у фондах бібліотек  Глобинської  ОТГ.
  Запрошуємо познайомитись із творчістю відомої письменниці !


 





Немає коментарів:

Дописати коментар