Цей блог для тих,хто любить книги та читання

вівторок, 13 жовтня 2020 р.

 

Слово про Раїсу Кириченко



 

Уклін тобі, перлина України,

          За неповторний, невмирущий спів

          І нескінченні ті пісні однині,

          Як пам'ять тих, хто так тебе любив...

 

    У світлий день Покрови Пресвятої Богородиці народилась

 наша  знаменита землячка Раїса Опанасівна Кириченко - Герой України, народна артистка України, лауреат Державної премії України ім.Т.Г.Шевченка, повний кавалер ордена Княгині Ольги, лауреат премії ім.Д.Луценка "Осіннє золото".

    Вона багато зробила для того, щоб донести українську пісню не лише до народу України, а й до багатьох народів світу.

   Усією душею вболівала Раїса Кириченко за українське село, колиску нашої духовності, відчуваючи зв’язок – буде село, буде й пісня,  якщо шанувати та підтримувати селянина за його вірність землі. Тому-то багато співала про село і маму, про буденне життя людей, їхні радощі і болі. Навіть із сучасних пісень вибирала ті, що ближче до людської душі, жила клопотами і проблемами села, звичайних людей, не рубала свого пракоріння, не забувала маминої науки: “Ніколи не співай пісень, які ні про що. Вибирай ті, що западуть у людську душу. Інакше співатимеш задарма”. Раїса так і робила, відчуваючи за собою підтримку мами та відповідальність перед своєю великою родиною.

 

Як пам'ятник співачці – її книга "Я козачка твоя, Україно" у літературному записі Анатолія Михайленка. Це надзвичайно щира, добра, світла сповідь про пройдений нею шлях, про життя простої і красивої душею, обдарованої талантом і вродою української жінки.                                                                                                      У книзі співачка висловлює всім людям щиру подяку за підтримку і любов до неї. "Спасибі, мої добрі люди, за вашу щедру й незрадливу любов до мене. Я теж шаную, люблю свій український народ, для якого живу і співаю, і вважаю за велике щастя, що можу це робити на нашій прекрасній рідній землі".

Ще одна книга про Раїсу Кириченко - «Любове ніжна моя, не відлітай...» Гліба Кудряшова, кандидата  наук із соціальних комунікацій, доцента  ПНПУ ім. В. Г. Короленка. Книга включає  публіцистичні нариси, статті, діалоги та спогади про Раїсу Кириченко.


 

Згадаємо в світлий день Святої Покрови Раїсу Кириченко добрим словом та прочитаємо книги «Я козачка твоя, Україно» та «Любове ніжна моя, не відлітай...».

 

Книга Гліба Кудряшова «Любове ніжна моя, не відлітай...»є в фонді КЗ «Публічна бібліотека Глобинської міської ОТГ».

Немає коментарів:

Дописати коментар