Цей блог для тих,хто любить книги та читання

вівторок, 9 березня 2021 р.

 

Я просто жінка…



 З ледь відчутним весняним подихом приходить до нас чудове жіноче свято – 8 Березня. Святковий настрій з нагоди свята дарували жінкам працівники КЗ «Публічна бібліотека Глобинської міської ОТГ», провівши ряд заходів та організувавши книжкові виставки.

Глобинська бібліотека-філія №1 провела вечір-зустріч «Я просто жінка…», на якому секретами життєвого успіху ділились Вікторія Сусід, Аліна Конотоп, Антоніна Клен, Марина Поривай, Алла Тютюнник, Оксана Дьяченко, Олена Сліпих. На зустрічі обговорювались різноманітні питання: фемінізм, гендерна рівність, успішність  жіночого підприємництва. Чарівні жінки  ділились таємницями свого життєвого досвіду та відповідали на запитання, які їм підготували бібліотекарі.

Пузиківська бібліотека-філія

книжкова виставка «Я жінка ! Я весна ! Я сонячний віночок !»,

година спілкування «Світ жінки»;

Глобинська бібліотека-філія №2

книжкова виставка «Жінка - велич і гордість світу»;

Манжеліївська бібліотека-філія

 свято «Вітаю жінку»,

книжкова виставка «А жінка в світ приходить для любові»;

В-Кринківська бібліотека-філія

година спілкування «Прекрасне свято всіх жінок пташки несуть на крилах»,

книжкова виставка «Світ очима жінок»;

КЗ «Публічна бібліотека Глобинської міської ОТГ»

книжкова виставка «Мамо, мамо, рідна і кохана»;

Петрівська бібліотека-філія

засідання за «круглим столом «Я просто жінка»,

книжкова виставка «Горде ім′я - Жінка».




Немає коментарів:

Дописати коментар